Fijne verjaardag! ( En ik geef weg)…….

Het is hier gelukkig niet zo warm. Ik kan uren kijken naar mijn nieuwe aanwinsten.

Ik heb ook al veel lootjes geschreven.  Aan gezien ik 3 giveaways heb vandaag.  Het is echt leuk om zelf ook weg te geven op je verjaardag. Meedoen kan tot 16.00 & 20.00!

Hoeveel jaartjes oud ben ik geworden? 
No comment😂. Als je het omdraait heb je de leeftijd van mijn moeder.  Dus wel een magisch getal.

Ik ben echt dol op boeken dus weet altijd iets te vragen😂. Verlanglijstje maken? Geen probleem heb je even?

Ik word door zoveel mensen gefeliciteerd.  Ik voel me hierdoor echt jarig. Super lief dat er aan mij gedacht wordt op deze dag. Ook in de plaatsen waar het heel warm is! Dank Jullie wel allemaal.   De winnaars maak ik vanavond nog bekend!

Mijn prachtige nieuwe boeken :

One thought on “Fijne verjaardag! ( En ik geef weg)…….

Leave a Reply

