Verzoekboek: De IJsvogel- Lineke Breukel (een persoonlijke ervaring)

Een Thriller in Den Helder!

ik hou van horror, fantasy en spanning

Dit boek speelt zich grotendeels af in Den Helder en omstreken. Voor mij is het heel persoonlijk. Ik ben geboren in deze stad. Vlakbij de Zee zag ik het levenslicht. Ik heb er heel veel uren rondgebracht en dat doe ik nog steeds. Mijn oma woonde vroeger net achter de dijk. Ik ben hierdoor van de zee gaan houden. Terwijl ik watervrees heb.

Toen Lineke het idee kreeg voor het Verzoekboek was ik ook meteen enthousiast. Ik heb aangegeven dat ik het heel gaaf zou vinden als het zich rondom Den Helder zou afspelen. Het is een stad, waar je alle kanten mee op kunt! Ik heb veel foto’s naar Lineke verzonden van bepaalde stukjes in de stad en sfeerbeelden proberen te beschrijven. Erg leuk dat ze voor deze omgeving koos. Het boek komt zo nog dichterbij!

Samen met vele anderen is dit boek tot stand gekomen. Van iedereen zit…

View original post 348 more words

Leave a Reply

