Winnen: een pakket met romans!

Romans1

Ben jij dol op romans? Dan is dit je kans om er twee te winnen met een aantal extra leuke bijpassende goodies!

Wat zit er in het pakket?

  • Heerlijke chocolade, voor bij het lezen.
  • Een kaarsenbrander met hartjes kaars en potpourri.
  • 2 Kaarten
  • Nicholas Sparks- De ontmoeting (gelezen)
  • Julie Lawson Timmer- Nog 5 dagen (gelezen)

 

*************************************

Wat doe jij om kans te maken?

Vertel hieronder in een berichtje, welk boek jou ontzettend diep heeft geraakt!

(Meedoen = akkoord gaan met de voorwaarden! Volg je deze stappen, dan doe je automatisch mee).

*************************************

VOORWAARDEN:

Winnaar zal de verzendkosten zelf betalen. (Ik kan het verzenden met post.nl of kiala).

Alleen mensen die deelnemen via mijn blog: Ik hou van historische, leerzame boeken en romans!!!!!, doen mee met deze prijsvraag. Kijk dus even goed of je op het goede blog zit. https://ikhouvanhistorischeleerzameboekenenromans.wordpress.com/2017/07/01/winnen-een-pakket-met-romans/

 

 

—-Deze actie loopt tot en met 31 juli 2017. Na 16.00 is er een winnaar—-

 

8 thoughts on “Winnen: een pakket met romans!

  1. Wat is de wat van Dave Eggers! Wat verschrikkelijk en bijna onverstelbaar wat kindsoldaten in oa. Zuid-Suidan hebben moeten doormaken! Gruwelijke en tegelijkertijd inspirerende boek om te lezen

    Liked by 1 person

  2. Ik bedoel natuurlijk doorstaan ipv doormaken… beetje slordig bericht voor de rest,maar wat ik ermee wilde zeggen is wel duidelijk hoop ik….

    Liked by 1 person

  3. De Vliegeraar, hoe vriendschap sterker kan zijn dan misbruik en trauma, en dat er altijd hoop is om gered te worden. Kinderen die als ‘zwakker’ gezien worden, hebben zoveel meer kracht vanbinnen dan de ‘sterken’, zoals in dit boek mooi beschreven wordt…

    Liked by 1 person

  4. De Boekendief, het moet heel moeilijk geweest zijn voor kinderen in de oorlog. Mijn mama is geboren in 1937 en heeft daar vaak verteld over de ontberingen en ook over de soms toch leuke moùenten

    Like

  5. Haar naam was Sarah heeft enorme indruk op me achter gelaten en het heeft me ook niet meer los gelaten. Dit geld ook voor het boek verkapt van Janneke Biezelmans. Dit boek heeft echt een boodschap

    Like

Leave a Reply

